Primăria Apahida angajează Inspector de Specialitate în cadrul Compartimentului Achiziții și Investiții Publice

Primăria Comunei Apahida anunță organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea funcției contractuale de Inspector de Specialitate, grad IA, în cadrul Compartimentului Achiziții și Investiții Publice.

Postul este destinat persoanelor care își doresc să contribuie activ la implementarea proiectelor de investiții ale comunei, aflate în plină dezvoltare.

  • Depunerea dosarelor: 28 octombrie – 10 noiembrie 2025
  • Proba suplimentară (IT): 3 decembrie 2025, ora 12:00
  • Proba scrisă: 9 decembrie 2025, ora 10:00
  • Interviul: data va fi anunțată ulterior

Candidații pot depune dosarele la sediul Primăriei Apahida sau online, la adresa de e-mail: diana.pop@primaria-apahida.ro.

Toate detaliile privind condițiile de participare, cerințele specifice postului și bibliografia pentru concurs sunt disponibile pe site-ul instituției:
Anunț concurs – Primăria Apahida

Prin această recrutare, administrația locală își propune să își consolideze echipa tehnică responsabilă de derularea proiectelor de infrastructură și investiții publice, menite să susțină dezvoltarea continuă a comunei.

Ne dorim profesioniști dedicați, care să se implice activ în modernizarea Apahidei. Este o oportunitate pentru cei care vor să contribuie la proiectele de investiții ce definesc viitorul comunității noastre”, au transmis reprezentanții Primăriei Apahida.

Primăria îi încurajează pe cei interesați să se alăture echipei și să devină parte din viitorul comunei Apahida.

Distribuie articolul

Leave a Comment