12 elevi din Sânnicoară au ajuns la spital după ce au băut suc expirat


12 elevi din Sânnicoară au ajuns la spital după ce au consumat suc expirat. Incidentul a avut la sfârșitul săptămânii trecute.

Elevii au fost serviți cu suc de către o colegă de-a lor, care își sărbătorea ziua de naștere. Sucul a fost cumpărat de la unul din magazinele din localitate.

Copiii au fost transportați cu ambulanța la spitalul din Cluj-Napoca pentru a primi îngrijiri medicale. La fața locului s-a deplasat un echipaj al poliției locale pentru a efectua cercetări în acest caz.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close