Mai mult de jumătate dintre români intră constant pe Facebook. Cum profită partidele din comună de această oportunitate pentru a se promova în rândul electoratului local?
USR are o pagină cu 581 de like-uri și postări frecvente. Interacțiune nu prea există însă. Față de alte locuri din județ, unde useriștii sunt campioni pe net, la Apahida stau destul de modest. PLUS nu are o prezență separată pe Facebook la nivel local.
PNL se prezintă destul de bine: are o pagină cu 572 de fani și activitate relativ constantă. Femeile liberale din comună au propria pagină de FB cu 521 de aprecieri, pe care se pun mesaje la intervale de câteva săptămâni.
PSD vine cu o pagină care are 267 de like-uri, pe care se publică aproape exclusiv share-uri „de la centru”. Mai există însă încă o pagină, cu 895 de fani, desginul și postările fiind aproape identice cu ale primei. Nu este foarte clar de unde a apărut această situație.
ALDE, Pro România, PMP și UDMR nu au pagini de Facebook pentru Apahida.
Interesul politicienilor locali pentru acest mijloc de dialog cu public pare să fie mult sub potențial.